Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Η πόρτα..



 ..είναι στενή.





ή να είσαι παιδί

ή


να χαμηλώσεις.

5 σχόλια:

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

...ή να είσαι βλαμμένος-λοβοτομημένος!
;-)

Ανώνυμος είπε...

Η να μπεις με το caterpillar

Ανώνυμος είπε...

Πέρα από την νύχτα που με σκεπάζει,
κατάμαυρη απ΄ακρη σε άκρη
ευχαριστώ τους θεούς όποιοι και νάναι
για την ακατανίκητη ψυχή μου.

Κι αν έπεσα θύμα των περιστάσεων
ούτε δείλιασα ούτε έκλαψα γοερά.
Κάτω απ΄ τα χτυπήματα της τύχης
το κεφάλι μου είναι ματωμένο αλλά δεν προσκυνά.

Πέρα απ αυτό τον τόπο της οργής και των δακρύων
κι απ' τη βαριά του σκιά
ακόμα κι απ την απειλή του χρόνου
είμαι και θα παραμείνω ατρόμητος.

Δεν με ενοχλεί που είναι τόσο στενή η πύλη
ούτε η γεμάτη με καταδίκες περγαμήνη
εγώ είμαι ο κυρίαρχος της μοίρας μου
εγώ είμαι ο καπετάνιος της ψυχής μου.

William Ernest Henley (1849 - 1903)
IRAKLISALONICA

Ανώνυμος είπε...

...η να εισαι πνευματικα νανος.

Ανώνυμος είπε...

;-)
ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ...ΠΛΑΞ!

(Οι λυσσάρικα αμετανόητοι, "παίζει"να είναι και αλκοολικοί και μαστούρια, φοβούμαι.
Όταν υπάρχουν χημικοί δεσμοί στο σώμα , τότε το σώμα κανιβαλίζει την ψυχή με την έπαρσή του).