Κυριακή, 24 Μαΐου 2015

Η "Σύναξη Κληρικών και Μοναχών" ενστερνίζεται τη Ρουμανική Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού

Η

Προσφάτως, πρό ὀλίγων μηνῶν, ἡ Ρουμανική Σκήτη τοῦ Τιμίου Προδρόμου τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἐξέδωσε καί κυκλοφόρησε δικό της ἐξαίρετο ὁμολογιακό κείμενο κατά τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὑπογεγραμμένο ἀπό τό σύνολο τῶν Μοναχῶν τῆς Σκήτης μαζί μέ τούς Προεστῶτες καί Πνευματικούς τους· τό κείμενο αὐτό εἶχε λαμπρή ἀπήχηση στό ὀρθόδοξο πλήρωμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ρουμανίας καί εὐρύτερα. 

Μέ τό εἰσαγωγικό κείμενο πού ἀκολουθεῖ, ἡ ἄτυπη «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καί Μοναχῶν» ἐπαινεῖ, ἐνστερνίζεται, προσυπογράφει καί προβάλλει τήν Ὁμολογία Πίστεως τῆς Ρουμανικῆς Σκήτης, πού ἤδη κυκλοφορεῖται καί στά ἑλληνικά.

16 σχόλια:

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Τρελέ μου

καλή η προσπάθεια των Ρουμάνων
και επαινετή αλλά...

όποιος είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΣ στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ του ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ και των ακολουθούντων την παντόφλα του πάπα ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ του, ΑΚΡΙΒΩΣ ΌΠΩς ΕΚΑΝΕ στη δική του εποχή και ο ΜΕΓΑΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟς. Γι αυτό εξάλλου και διώχτηκε άγρια από τους συγκαιρινούς του παπάδες, ο μέγας εκείνος και ΘΑΡΡΑΛΕΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ της Ορθοδοξίας.

Οποιος είναι ενάντιος στην Παναίρεση του Οικουμενισμού που σαρώνει τα πάντα σήμερα...

...ΔΕΝ γράφει ΑΠΛΩΣ καταδικαστικά κείμενα
ενώ μετά, στην ΠΡΑΞΗ συμπορεύεται αγκαλίτσα με τους Οικουμενιστές
σε συμπροσευχές και συλλείτουργα κάθε είδους που καταδικάζονται απερίφραστα από την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ.

ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΚΟΥΝΕ...ΒΕΡΕΣΕ!

Με εννοείς τι θέλω να είπω;

Με όλο το σεβασμό, βεβαίως βεβαίως...

penelope είπε...

Δηλαδη η καλη Ομολογια δεν ειναι δειγμα πιστεως;;;Μονον η ''μαρτυρικη ομολογια'' αποδεικνυει την αγαπη προς Τον Θεο και τους ανθρωπους; στην ιστορια τηςεκκλησιας δεν υπηρξαν ομολογητες οι οποιοι ομολογησαν μεν,δεν θανατωθηκαν δε;;;

[Τις λοιπεςδιαμαρτυριες τις ακουνε βερεσε].......>
Ο Θεος το ιδιο κανει;;;
Απο που εκφραζεται η πιστοτητα της αποστολικης Παραδοσης;;;
Δεν εκφραζεται πατερικως μεσα απο τη βιωση της ενοτητας της εκκλησιας εν τη Ορθοδοξω πιστη ως σωμα Χριστου και κοινωνιας αγιου Πνευματος;;;
Ποιος υπερασπιζεται την Εκκλησια Του Χριστου,δεν την υπερασπιζεται το Σωμα της Εκκλησιας;;;
Αυτοι που δεν συμφωνουν με τον Πατριαρχη δεν εχουν την ελευθερα επιλογη να τον ανεχονται και να κοινωνουν μαζι του περιμενοντας την εκκαθαριση συνοδικως η να επιλεξουν την διαμαρτυρια και τον ελεγχο των εσφαλμενων φρονηματων του μακροθυμωντας εως οτου...;;;
Ο αγωνας που γινεται ωστε η εκκλησια να παραμεινει αμωμη απο αιρεσεις και συγχρονως να μη σχιστει δεν ειναι θεαρεστος κατα τον αγ.Διονυσιο Αλεξανδρειας;Μηπως Ο Θεος θελει να συλλεξει περισσοτερο πλουτο για τα παιδια του πλεκοντας στεφανια νικης και κερδος που προκυπτει απο την υπομονη ,την πιστη και την ελπιδα μεχρι να φθασει στο μη περαιτερω η κατασταση και εχοντας οχι εμπιστοσυνη στους κοπους τους αλλα στην επεμβαση Του Θεου;;;
Ας μελετησουμε τις Οικουμενικες συνοδους και α δουμε ποσα ετη δοκιμαστηκε η Εκκλησια;;;
Επισης ας μελετησουμε ποσοι επισκοποι χρειαστηκε να λαβουν μερος σεμια οικ συνοδο ,σε συναρτηση με τις κεφαλες πουεχουν αλωθει σημερα απο τον Οικουμενισμο;;;
Αλλος σκοπος αυτου του αγωνα δεν ειναι να ενισχυθη η ψυχη των Ορθοδοξων απο την ''ενισχυτικη Ορθοδοξη διδασκαλια των δογματων'',ωστε αργοτερα να αντιμετοπιστουν και αλλες καταστασεις και δοκιμασιες που θα μας βρουν [καρτα του πολιτη,διωγμοι,εξουθενωσειςκλπ];;;
Το αληθινο σπιτι ειναι στον ουρανο αυτο μη το ξεχναμε!Αλλα οι λαικοι δεν πρεπει να προετοιμασουν τις οικογενειες τους,τους φιλους κ συγγενεις τους και αγνωστουςακομη για τα δεινα; Η Ιεραρχια δεν καλειται να ενημερωνει τα ποιμνια;;;οι ηγουμενοι τα πν.παιδια[μοναχους,μοναχες,κ λαικους];;;
Ετσι δεν δημιουργουνται μοναδες αντιστασεως,δεν πιστοποιειται πλεον το αγιοπατερικο πως η α γ ι ο τ η τ α της Ορθοδοξου εκκλησιας δεν εξαρταται απο την αμετανοησια των αμαρτωλων της και την ανταρσια των κακοδοξων αιρετικων της αλλα απο την προσωπικη αγωνιστικοτητα και την συμβολη στην αναλαμπη της Ορθοδοξιας ;;;
Τοτε ισως να φαινοταν αξιοπιστη μια Συνοδος των ευσεβων της Ιεραρχιας ,που θα απαιτουσε υπαρξη θεοφιλουςβασιλειας και ευσεβους ποιμνιου!
Τοτε ο αγων αυτος θα ηταν θριαμβος νικης για την Ορθοδοξια και τροπαιο για την Δοξα Του Θεου!

Εχουμε πολυ αγωνα μπροστα μας!
Με εννοησες τι θελω να ειπω;;;
Με ολο το σεβασμο βεβαιως βεβαιως....???
Ουτε επιθυμουμε τις ασεβεις συγχυσεις
Ουτε και τιςκαταστροφικες διαιρεσεις.
Και τα δυο ειναι εκτος αληθειας.. ...πην

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ σε μένα στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόσμο με το όνομα "πηνελόπη" έγραψε το δεύτερο σχόλιο κάτω από την παρούσα ανάρτηση με τίτλο
"Η "Σύναξη Κληρικών και Μοναχών" ενστερνίζεται τη Ρουμανική Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού"

. Επειδή δεν έχω χρόνο για τις εκτενείς προσωπικές απαντήσεις που χρειάζονται προς τον χρήστη " που γράφει κάτω από το όνομα Πηνελόπη¨

προσκαλώ όποιον επιθυμεί να έρθει στο ιστολόγιό μου

http://salograia.blogspot.gr/2011/06/blog-post.html

και να διαβάσει τις ΔΥΟ αναρτήσεις με ΟΛΑ τα σχόλια και θέμα "ΓΙΑΤΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ' .

Επίσης προτείνουμε τη σελίδα των ΓΟΧ Ελλάδος όπου εκεί θα βρει τους ποταμούς ισχυρών ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
http://www.ecclesiagoc.gr/index.php/nea/695-h-eorti-analhpsews-patra

ΌΠΩς επίσης και στη σελίδα του ΚΡΥΦΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ με πάμπολλά εκκλησιαστικά θέματα εδώ:
http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/

Ευχαριστώ τον Τρελογιάννη για το δημοκρατικόν της φιλοξενίας του.

Ανώνυμος είπε...

Αν θέλουμε να ακριβολογήσουμε η "καλή ομολογία" μπορεί να είναι δείγμα, δεν είναι απόδειξη ωστόσο. Σε πολλές περιπτώσεις, κατά την παραγωγή ενός υλικού μπορεί να παρθεί ωραίο δείγμα ("κανονικό") από μια κατά πάντα σκάρτη παρτίδα...Αλίμονο σ'αυτόν που θα αγοράσει...Είναι αυτονόητη η στάση μας σε θέματα κηρυττομένης είτε λόγω είτε πράξει αιρέσεως. Οι Άγιοι Πατέρες δεν αφήνουν περιθώρια επιλογών! Όλα βεβαίως είναι θέμα ευαισθησίας. Όλοι έχουμε την εντολή να μην αμαρτάνουμε αλλά ουκ ολίγοι εμένουν τη αμαρτία! Η Πιστότητα της παραδόσεως, η Μία Αγία Καθολική Εκκλησία βρίσκεται εκεί που κηρύσσεται ο Λόγος του Θεού άνευ προσθαφαιρέσεων! Αυτός που Πάντοτε, παντού και υπό πα΄ντων επιστεύθη. Και βέβαια υπήρξαν ταραχές και κλυδωνισμοί αλλά σε κάθε περίπτωση διεφυλάχθη η διαύγεια της Πίστεως και οι παρεκτραπέντες ή και ακολουθήσαντες τους ταραχοποιούς ΟΥΔΕΠΟΤΕ εδικαιώθησαν για τη στάση τους, έστω και αν δεν τιμωρήθηκαν. Η τιμωρία επεφυλάχθη ΠΑΝΤΟΤΕ για τους πρωταιτίους. ΟΥΔΕΠΟΤΕ η ατολμία και η δειλία επεβραβεύθησαν. Συγχωρήθηκαν ίσως αλλά πάντως δεν απετέλεσαν τον κανόνα και το πρότυπο. Η λίμνη η καιομένη πυρί και Θείω τοις ΔΕΛΟΙΣ (πρώτα ) και τοις απίστοις (κατά δεύτερο λόγο) ητοίμασται...
Γρηγορείτε λοιπόν αδελφοί, στήκετε, ανδρίζεσθε και μη επιζητείτε προφάσεις φυγοπονίας! Ο χειμών βαρύς, το ψύχος δριμύ αλλ'ο Παράδεισος γλυκύς!
Α

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Πρός penelope: Προφάσεις (προτεσταντικοῦ τύπου) ἐν ἁμαρτίαις. Ἡ Ὀρθόδοξος διδασκαλία ἐν προκειμένῳ εἶναι: «Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης, PG 99, σ. 1049).

Ανώνυμος είπε...

Μεχρι της συνοδικης διαγνωμης,ο καθενας μπορει να λεει ο,τι θελει.Η κατεγνωσμενη αιρεση ειναι αυτη που δειχνει συνοδικως και αμετακλητως την πλανη και κακοδοξια.
Δεν μπορουμε να παρουμε ενα παραδειγμα ,υπαρχουν κ αλλα παραδειγματα απο αλλους πατερες.Πριν τη συνοδικη μπορουμε να μιλαμε για εριδες,αταξιες,αναταραχες, διχοστασιες.
Το 378 ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης εσταλη να καταπαυση τις εριδες που ειχαν δημιουργηθει απο τους αιρετικους [Πνευματομαχους,Αρειανους, Απολλιναριστες],τις εριδες της Αραβιας κ Παλαιστινης,ομολογησε πως απετυχε τον ειρηνευτικο σκοπο.
Εκει ομως που απετυχε ο αγιος Γρηγοριος,εκει κ επετυχε ο Κυριλλος,παρεμεινε αδιαταρακτος αγωνιζομενος.με πολλες προσπαθειες προσπαθησε να επαναφερει τους αιρετικους ,αυτους πουειχαν πλανηθει η αποσχισθει απο την Εκκλησια....Η ποιμαντορια του ειχε εξαιρετικη ανθιση,το λεγει ο Μ.Βασιλειος σε μια του επιστολη.[τι προτεσταντικου τυπου ηταν η ποιμαντορικη του αγ.Κυριλλου ]
Ερχεται η Β` οικ Συνοδος το 381 στην Κων/λη οπου ο Κυριλλος διακριθηκε ως ενας απο τους στυλοβατες: της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
ΣΗΜΕΙΟΝ ΛΟΙΠΟΝ κατα την ατελη μου γνωμη ,εγκυροτητας απο την Εκκλησια ειναι η Συνοδος που καταδικαζει κ αναθεματιζει την αιρεση εαν κ εφοσον εμμενει ο αιρετικος στην πλανη του.
Το ζητημα της ομολογιας ειναι πολυποικιλο.
Και η καθε αιρεσις εχει καποια δικα της χαρακτηριστικα.
Η ''καλη ομολογια'' δεν ειναι δειγμα,ειναι εκφραση αγαπης της αληθειας.
Οταν ομολογεις,γνωριζεις πως μπορει να υπαρξουν και συνεπειες,ομως η αγαπη για Τον Χριστο δεν σε αφηνει,θελεις να εκφρασεις την αδικια...ειδατε,η οσια Μαρια η Μαγδαλινη,η ευαγγελιστρια της Αναστασεως,ξεκινησε να παει στη Ρωμη για να αποδωσει δικαιοσυνη για τον αδικο χαμο του Ιησου Χριστου ,ζητωντας απο τον Καισαρα Τιβεριο να δικασει τον Αννα,τον Καιαφα και τον Πιλατο και καλα εξετελεσε την αποστολη της διοτι ομολογησε Χριστο!
Επειτα εφυγεαπο εκει κ κηρυξε στη Ρωμη,Γαλλια, επειτα στην Φοινικη,,στη Συρια,στην Εφεσο κλπ.
Δεν ειναι απαραιτητα φυγοπονος αυτος που ομολογει,,,δηλαδη πρεπει να δεις αιμα για να πεισθεις;;;Τελος παντων,
Για την αγαπητη Σαλογραια,εκφραζουμε την αντιθεση μας ,αυτο δεν σημαινει πως θα εκπεσουμε απο την αγαπη,απλως επειδη τονιζει καποιες ατακες μου ,μηνυμα διχως χρεωση,ειπα να απαντησω!
Καλο απογευμα φιλοι μου!
Η Ορθ. Εκκλησια εχει Κεφαλη...
Και υπαρχουν ανθρωποι πουενω πιστευαν στην ενωση των εκκλησιων,τωρα που γνωρισαν την αληθεια αλλαξαν κατευθυνση,συνεπως για να χαρακτηρισεις καποιον λαικο αιρετικο θα πρεπει να το σκεφθεις πολυ,επειδη εχει το αυτεξουσιο του που δεν μπορεις να το παραβιασεις.Οι πρωτεργατες εχουν την ευθυνη και υπαρχει κ συνεχεια.θα δουμε,,,αυτοι επικοινωνουν με τον πα,πα κ τους λοιπους συγγενεις...
Κριτηριο ομως εγκυρο ειναι η συνοδικη διαγνωμη!
Να ειστε καλα!πην

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Πρός Penelope: Ὁ 15ος Κανών τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου ἐπαινεῖ τήν ἀποτείχισιν ἀπό τήν αἵρεσιν πού γίνεται ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ!!! Συγκεκριμένα, λέγει τά ἑξῆς:

«Οἱ γάρ δι’ αἵρεσίν τινα παρά τῶν ἁγίων Συνόδων, ἤ Πατέρων, κατεγνωσμένην, τῆς πρός τόν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτούς διαστέλλοντες, ἐκείνου δηλονότι τήν αἵρεσιν δημοσίᾳ κηρύττοντος, καί γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ Ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑπόκεινται ΠΡΟ συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτούς τῆς πρός τόν καλούμενον Ἐπίσκοπον κοινωνίας ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΕΣ, ἀλλά καί τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οὐ γάρ Ἐπισκόπων, ἀλλά ψευδεπισκόπων καί ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καί οὐ σχίσματι τήν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλά σχισμάτων καί μερισμῶν τήν Ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ρύσασθαι.»

Παρακαλῶ μήν διαστρέφετε τήν Ὀρθόδοξον διδασκαλίαν. Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος Νύσσης λέγει: «Τῆς γάρ αἱρέσεως ἀποσχιζόμενοι, τῇ εὐσεβείᾳ διαπαντός ἐνραπτόμεθα• τότε ἄρρηκτον βλέποντες τόν τῆς Ἐκκλησίας χιτῶνα, ὅταν ἀπορραγῇ τῆς πρός τήν αἵρεσιν κοινωνίας» (Ἁγίου Γρηγορίου, Ἐπισκόπου Νύσσης, P.G. 44, σελ. 725). Ὁ Ἅγιος διδάσκει ὅτι ἡ ἑνότης τῆς Ἐκκλησίας διαφυλάσσεται ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ διακόπτεται ἡ κοινωνία μέ τήν αἵρεσιν, δηλαδή αὐτό πού λέγει καί ὁ 15ος Κανών τῆς Πρωτοδευτέρας.

Ανώνυμος είπε...

Κοιταξτε 3,53,εγω κανονολογος δεν ειμαι,γι αυτα αλλοι ευθυνονται που γνωριζουν και περισσοτερα.Εχετε εμπιστοσυνη στην Εκκλησια ναι η οχι;;;πολεματε να με βγαλετε οτι αιρετιζω;;;Μηπως να επαιρνα εγω στην πλατη ολη την Ορθοδοξια σας παρακαλω πολυ,τη στιγμη που εχουμε εξαιρετους ιεραρχες μοναχους και κληρικους που γνωριζουν πιο πολλα απο εμας και εχουν κ περισσοτερεςεμπειριες;;;Εχω μελετησει πεντε πραγματα ,ο αγ. Κυριλλος Αλεξανδρειας δεν διεκοψε εκκλησιαστικη κοινωνια με το Νεστοριο αλλα προετρεπε αυτον με παραινετικες επιστολες και μαλιστα ωσπου να να συνελθη η Γ Οικουμενικη Συνοδος τον αποκαλουσε ''συλλειτουργο''..
Οι αγιοι Κολλυβαδες δεν διεκοψαν εκκλ.κοινωνια με τους Λατινοφρωνες ανεχονταν χειροτερα..
Η παρερμηνεια καποιων Ι.Κανονων μπορει να οδηγησει σε παρεκλειση του σκαφους.
Κατεγνωσμενη αιρεσις θα πει συνοδικη διαγνωμη απο τοπικες τουλαχιστον συνοδους.Το ζητουμενο ειναι να μην εξεληχθει η διασπασις σε αποσχιση...
Αυτο που μας ζητα η Αγια Γραφη ειναι να ομολογουμε την Αληθεια,καλει στο να γινουμε ολο κ πιο σταθεροι στην πιστη και αμετακινητοι,να παραμεινουμε ενωμενοι με Τον Κυριο μεσα απο την αληθινη γνωση και την Αγαπη Του Θεου και να φυλαχθουμε να μη παρασυρθουμε απο την πλανη.
Αυτα που λετε εσεις ξεφευγουν απο τα μετρα μου...Παραμενω σε αυτα που εχω συζητησει με τον πνευματικο μου ο οποιος μου εχει πει πως αυτα τα των κανονων ανηκουν σε αλλους και επωμενως μην υπερβαινουμε ,απλως να λεμε τις θεσεις μας με φοβο Κυριου,απο αυτα που εχουμε καταλαβει και που μπορει να κανουμε κ καπου λαθος.
Μεχρι εκει! Εαν σεις ,ο δικος σας πνευματικος σας εχει συστησει να θεσετε μπροστα τον Κανονα,αυτο δεν με αφορα.Απο εκει ....μεχρι να κανετε υπαινιγμους πως διαστρεφω την Ορθοδοξη διδασκαλια υπαρχει διαφορα και παρακαλω πολυ να το εξαγορευσετε στον πολυ καλο πνευματικο που εχετε και το λεγω με πασαν ειληκρινεια...
Αυτα και δεν τιθεται ζητημα αντιπαραθεσης ουτε εμπαθειας διοτι ως τεκνα της Εκκλησιας και πνευματικοι αδελφοι πρεπει να εξεταζουμε τα πραγματα συνεχως και εν αληθεια,παρακολουθωντας αυτα που λενε οι εκκλησιαστικοι μας ποιμενες,ετσι θα εχουμε ολοι μια ψυχη ενα φρονημα...
Το συστημα της Εκκλησιας μας ειναι συνοδικο.
Η απειθαρχια των σχισματων απο την αλλη συνισταται στην ελλειψη διακρισης και απουσιας αγαπης και οι αποσχισεις δεν ειναι μικροτερο κακο απο την αιρεση.
Αυτα τα ολιγα!πην
Καλο βραδυ!

δάσκαλος είπε...

Προς όλες τις "Πηνελόπες":
Μην ενδίδετε στους μνηστήρες του Οικουμενισμού! Ξεκινήστε να υφαίνετε το σάβανο της αιρέσεως με τον αργαλειό της Καλής Ομολογίας, και μείνετε πιστές στην Ορθόδοξη Διδασκαλία, ώστε όταν έλθει ο Οδυσσέας να μην σας θέσει και εσάς εκτός Οικίας!

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Πρός Ἀνώνυμον τῆς 25 Μαΐου 2015 - 8:48 μ.μ.:

Γράφετε: "Η απειθαρχια των σχισματων απο την αλλη συνισταται στην ελλειψη διακρισης και απουσιας αγαπης και οι αποσχισεις δεν ειναι μικροτερο κακο απο την αιρεση."

Αὐτά, ἀγαπητέ, ἀποτελοῦν κατάφωρον διαστροφήν τῆς Ὀρθοδόξου διδασκαλίας. Ὅταν «ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, P.G. 160, σ. 101), καί μάλιστα οἱ ἀποτειχιζόμενοι ἀπό τούς αἱρετικούς (Βαρθολομαῖον κ.ἄ.) νά ΕΠΑΙΝΩΝΤΑΙ, οἱ δέ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ αὐτούς νά χαρακτηρίζωνται ὡς ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, καί μάλιστα ὁ 15ος Κανών νά λέγῃ σαφέστατα ὅτι οἱ ἀποτειχιζόμενοι ὄχι μόνον ΔΕΝ κάμνουν σχῖσμα, ἀλλά τοὐναντίον προφυλάσσουν τήν Ἐκκλησίαν ἀπό σχίσματα, πῶς εἶναι δυνατόν ἐσεῖς, λοιπόν, πού θέλετε νά ὀνομάζεσθε "Ὀρθόδοξος Χριστιανός," νά τά καταργῆτε ὅλ' αὐτά καί νά κατηγορῆτε τούς ἀποτειχιζομένους ὅτι δῆθεν κάμνουν σχῖσμα, ὅτι δέν ἔχουν ἀγάπην καί διάκρισιν κ.λπ.; Ὄντας ἐν τῇ πλάνῃ, γράφετε διεστραμμένα πράγματα. Σᾶς συνιστῶ ν' ἀλλάξετε πνευματικόν.

Kyprianos Christodoulides είπε...

To whom it may concern (για όποιον ενδιαφέρεται)

http://kyprianoscy.blogspot.gr/2015/05/blog-post_43.html

Ανώνυμος είπε...

Κυριε Αναστασιαδη περι Κανονων ρωτηστε τον πνευματικο σας .Αυτος ο Κανονας ουτε απαγορευει ουτε εξαναγκαζει κατα τον γερ.Επιφανιο ..τι θελετε να κανετε;;;να μας βγαλετε ντε κ καλα αιρετικους η να απαιτησετε απο το ποιμνιο να εξαναγκασει την ιεραρχια βαζοντας την σε περιπετεια;;;;;.θα μας βγαλετε αιρετικους μη υπαρχουσας συνοδικης διαδικασιας;;;Για ποιο λογο;;;Αυτη ειναι η προσωπικη σας θεση!
Διαβαστε την επιστολη του πατρος Επιφανιου ''τα δυο ακρα'' και θα σας¨ουν πολλες αποριες!
Τα εχω ακουσει ολα ,μα ολα....και τι δεν εχω ακουσει απο τα οδοστρωματα των ιστιοχωρων,ε,...τωρα ακουω και αυτο! Οτι δηλαδη επειδη δεν παιρνω θεση για την εφαρμογη ενος Ιερου Κανονος,παει να πει πως ειμαι πιο αιρετικη κ απο τους αιρετικους! Και σας λεγω αιρετικη δεν ειμαι ουτε ομως θελω να γινω σχισματικη....
Μενω πιστη στη διδασκαλια Του Κυριου,δεν την παραβαινει καποιος που δεν γνωριζει καλα τους Ι.Κανονες.
Γνωριζω αποφασεις Συνοδων....αν ειναι δυνατον αδελφε! Εχετε υπομονη! Ετσι ευκολα κρινετε κ καταδικαζετε;;;; αποτειχιστηκατε εσεις;;;Ειδατε στον ιστιχωρο που συχναζετε να μιλησει κανεις πατηρ για αποτειχιση η ολοι θελουν να μας ριξουν στον Καιαδα; Μηπως εχασαν την Ιερωσυνη ολοι αυτοι που καταγγελουν τα φαυλα ;;;Τα μελη της εκκλησιας που το γνωριζουν;;;Μεχρις οτου καταδικαστει καποια αιρεση οι αιρεσιαρχες της δεν ειναι ''εν ενεργεια επισκοποι'';;;;
Οι διασπασεις καταντουν οσες κ οι αδικιες αγαπητε! Αυτη τη στιγμη ,το βλεπετε γινονται ποιμαντικες προσπαθειες με την συγκαταθεση του λαου! Ποιος δεν εκανε προσπαθειες απο τους Πατερες;;;Μηπως δεν εκανε προσπαθειες ο αγ.Γρηγοριος ο Παλαμας;;;Δεν υπηρξε μια προ-συνοδικη διαδικασια;;;
Το Σωμα της Εκκλησιας,..
Ε π ι σ η μ α ι ν ε ι την πλανη,τις πλανες κ αιρεσεις αυτη τη στιγμη.
Η Εκκλησια ειναι σωμα Χριστου κ οχι επισκοπου ,για τις τυχον παραβασεις των ποιμενων δεν μολυνεται ουτε φερει την πληρη ευθυνη!
Το του Ιερου Χρυσοστομου ''κοινωνησατε ινα μη σχισετε'' σας λεει τιποτα;;;π


Kyprianos Christodoulides είπε...

Προς τον Ο/Η Ανώνυμος, που είπε στις 26 Μαΐου 2015 - 5:28 μ.μ. όσα είπε.

κχ
Υποψιάζομαι τα ίδια θα είπε και ο πάπας, όταν μέσα σε ένα βράδυ - είχαν προηγηθεί πολλά - έβγαλε το ανατολικό τμήμα της Αυτοκρατορίας (επί Βυζαντίου) αιρετικό, επειδή δεν συμφωνούσε με το φιλιόκβε. Το οποίο αργήσαμε να δεχτούμε. Έπρεπε να φτάσουμε στο 1924, ώστε να αποφασίσουμε να γίνουμε ένα με τους Δυτικούς και να ενώσουμε τις εκκλησίες.

Συνοδική απόφαση καταδίκης φιλιόκβε δεν υπήρξε, αφού από το 1054 η μια Εκκλησία έγιναν δυο : η Ανατολική και η Δυτική. Την επί Μεγάλου Φωτίου οι Δυτικοί την απέρριψαν. Άρα, ή εμείς γίναμε "τοπική" εκκλησία με "τοπικές" συνόδους και "τοπικούς" αγίους, οπότε οι παπικοί εκπροσωπούν την Μία αγία κλπ. εκκλησία - έγινε με το ex cathedra αγιοπνευματικό (sic) αλάθητο του Ποντίφικα - ή εκείνοι έγιναν ψευδοεκκλησία, μάλιστα πλήθους πιστών, για να μην σχίσουν την εκκλησία. Πράγμα που δεν απέφυγαν.

Το ίδιο πάθαμε κι εμείς, αφού όλα ξεκίνησαν με την αποδοχή του εκσυγχρονισμένου καλενδαρίου εκ μέρους των μελών της ιεραρχίας της τοπικής, πλέον, ανατολικής εκκλησίας, σύμφωνα με τις υποδείξεις της διπλωματίας. Βεβαίως, κάθε άλλο αυτό σημαίνει, ότι όλοι οι εκ της καινοτομίας εξελθόντες (αποτειχισμένοι) έσχισαν την Εκκλησία.

Ανώνυμος είπε...

Κυριε Χριστοδουλιδη,τι να σας πω;;;εγω να απολογηθω για λαθη αλλων,για εγωισμους,για σχισματα,για αιρεσεις,για ελλειψησωφροσυνης κ ομοφροσυνης,εχω τα δικα μου να κλαψω.Δυστυχισμενες ψυχες γινομαστε με ολα αυτα...διοτι δημιουργουνται εχθρες και ο διαβολος εχει κερδος.
Καλο βραδυ!π

Kyprianos Christodoulides είπε...

Προς τον Ανώνυμο, 26 Μαΐου 2015 - 11:04 μ.μ., και αυτά που έγραψε

κχ
Τα λάθη των άλλων : εγωισμοί, σχίσματα, αιρέσεις, έλλειψη σωφροσύνης και ομοφροσύνης, δεν τα δημιούργησαν εκείνοι που αμύνθηκαν κατά της εισβάλλουσας καινοτομίας του 1924. Ήταν μέσα στο πακέτο, σημειωτέον, που είχε τις οδηγίες του οικουμενισμού, της ένωσης των ψευδοεκκλησιών, και ήδη έχει δρομολογηθεί, φευ, επί σταθερής βάσης. Είναι οι χαρτοπολεμιστές υπέρ της καινοτόμου ορθοδοξίας. Κάτι, θα έλεγα, σαν τους αναρχοαυτόνομους αντιεξουσιαστές, που σύνθημα έχουν το "hit and go" (χτύπα και φεύγα) λερώνοντας τοίχους, καίγοντας αυτοκίνητα κλπ. Οι χαρτοπολεμιστές διαφέρουν, είναι επώνυμοι και σύνθημα έχουν το "hit and stay" (χτύπα και μείνε). Αυτοί μένουν, οι άλλοι φεύγουν και όλα πέφτουν, γίνονται θρύψαλα.

Αυτοί είναι οι αίτιοι της σημερινής αποσύνθεσης. Που φτάνει σε τέτοιο βαθμό βλακείας - ζητώ συγγνώμη, επειδή δεν χρησιμοποιώ ηπιότερη έκφραση - ώστε οι αμυνόμενοι για την αλήθεια, έννοια ταυτόσημη της Ορθοδοξίας, να χαρακτηρίζονται "ταλιμπάν", φανατικοί, ακραίοι ή κάθε τι άλλο, που η πολιτική (εδώ θρησκευτική ή μάλλον εκκλησιαστική) ορθότητα εγκρίνει, για να εξουδετερώσει αυτούς που αμύνονται. Λες και είμαστε ίδιοι με εκείνους του ISIS, ήμαρτον Κύριε.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, είχαμε και έχουμε την "απροϋπόθετη αγάπη", την αγάπη χωρίς όρους και σύνορα, λες και η υπεραγία Θεοτόκος δεν αποτελεί όρο και σύνορο, η θεία Ενανθρώπηση δεν είχε αυτή την προϋπόθεση, και το Σύμβολο Πίστεως δεν είναι κι αυτό όρος και σύνορο της αγάπης, λες ... και πλείστα άλλα.
Όλα αυτά διαγράφηκαν, επειδή η εκκλησιαστική - ποτέ πλέον θρησκευτική, λόγω νευροβιολογικής (sic) ασθένειας - ορθότητα έκρινε ικανή συνθήκη να μας πει ότι "οι πατέρες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχέκακου Όφι". Πώς έγινε, διάβασε τη γνώμη μου, αν θες την άποψή μου.

Έγινε, διότι έπρεπε πρώτα να ξηλώσουμε τους πατέρες της Εκκλησίας και ύστερα του ιερούς Κανόνες. Πρώτο θύμα ήταν ο ιερός Αυγουστίνος. Κάτι είχε γράψει και αυτό θεωρήθηκε η αφορμή θεσμοθέτησης του φιλιόκβε. Πάντως, εκείνος που το ανακάλυψε - δεν παρέλειψε συμπληρωματικά να μας μάθει ότι "ο χριστιανισμός δεν είναι θρησκεία", επειδή θρησκεία σημαίνει ψυχοπάθεια - ανήλθε στα ύπατα θεολογικά αξιώματα των καινοτόμων. Καμιά ευθύνη δεν του ζητήθηκε γι΄ αυτή τη "χοντροκοπιά" (περίπου όμοια εκείνης του ιερού Αυγουστίνου) που έγραψε. Αν ευσταθεί η κατάθεση αυτή, ή άποψη, άλλοι θα το πουν και θα το γράψουν καλύτερα από εμένα.

Επακόλουθη συνέχεια και συνέπεια, να αρχίσουμε να ψάχνουμε και τους υπόλοιπους πατέρες. Οπότε, το δίχως άλλο κάτι θα βρούμε, αν δεν το έχουμε βρει, ώστε να είμαστε οριστικά συνεπείς με την πλάνη όλων λόγω Όφεως. Ύστερα, θα μας προκύψουν ερευνητές - συγγραφείς στιλ Καλόπουλος, και ... άστα να πάνε.

Καλό βράδυ
κχ

Kyprianos Christodoulides είπε...

Ίσως προκύψει κάποιος ακαδημαϊκός ή όχι θεολόγος, που θα έρθη να μου πει ότι κάνω λάθος, αναφορικά με όσα γράφω για τη κατάργηση της θρησκείας - "ο χριστιανισμός δεν είναι θρησκεία" σύνθημα των ορθόδοξων καινοτόμων - αφού το Σύμβολο Πίστεως κάνει λόγο για εκκλησία και όχι θρησκεία. Δεν είναι δογματικός όρος το θέμα θρησκεία, θα πουν.

Σύμφωνοι, αλλά αν αυτό είναι η απόδειξη, τότε κι εγώ τους απαντώ : Το Σύμβολο Πίστεως δεν γράφει πουθενά ότι ο θεός είναι αγάπη. Άρα, ούτε η αγάπη είναι δογματικός όρος ! Άπαγε της βλασφημίας.

Όπως η θρησκεία είχε και έχει αυτονόητη κατάληξη την εκκλησία, δηλαδή τον εκκλησιασμό των πιστών, έτσι και η αγάπη. Επιστέγασμα και κορύφωση αυτής είναι η κατάληξη των 12 Άρθρων του Συμβόλου Πίστεως - ειδικά και όχι γενικά.

Όποιος λοιπόν απορρίπτει τη θρησκεία, πάλι ειδικά εδώ και όχι γενικά, εξηγούμαι, απορρίπτει και την αγάπη κατά τα πρότυπα του "περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν". Αν η ασύνετος καρδία μου κάνει λάθος, θα παρακαλούσα θερμά να με συνετίσουν αυτοί που έχουν άριστες επιδόσεις στα θεολογικά ζητήματα. Οι δικές μου είναι όντως ανεπαρκείς.