Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Μάης / Ιούνης





Δεν ξέρω πως και γιατί αλλά κάποιοι είναι τύποι πρωινοί,  άλλοι μεσημεριανοί κι άλλοι νιώθουν ο εαυτός τους στα μαύρα μεσάνυχτα.
Εγώ είμαι του Μάη και του Ιούνη.
Αυτούς τους μήνες μπορείς να με αλείψεις στη φέτα σου
να με ραντίσεις στη σαλάτα σου
μπορείς να με κάνεις χαλί να με πατάς,  εγώ θα είμαι ολόκληρη εγώ..  δε χαλιέμαι βρε παιδί μου,  καταλαβαίνεις;
Και κάπου εκεί προς το κορύφωμα της μέρας,  όπου ο ήλιος βρίσκεται ακόμη ψηλά στον ουρανό κι ένα ώριμης άνοιξης αεράκι γλυκοφιλάει το τζάμι του παραθύρου μου, αν με βρεις με δέκα χέρια κι άλλα δέκα μάτια και άλλες είκοσι ψυχοκαρδιές μη τρομάξεις..  πάλι θα είμαι εγώ !
με το φεγγαρι αγκαλια

2 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Νομίζω στους ίδιους μήνες "περπατάμε" και στα ίδια συνήθη μονοπάτια. Εγώ θα έβαζα μια κρητική παξιμάδα στη ντομάτα και το τυρί λαδάκι και ρίγανη και θα μισοκοιμόμουν με τον ήχο των αηδονιών που τέτοιες μέρες ακούγονται να μας συντροφεύουν .Καλημέρα όλη μέρα και καλό ΣΚ.

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Τέλεια η φωτό και το κείμενο, θεότρελε!
;-)