Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Μια ειρηνική διαμαρτυρία υπέρ του φυσιολογικού γαμου

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θε μου Θε μου!
Τι ζούμε!
Να φωνάζουμε υπέρ του φυσιολογικού γάμου
και να χρειάζεται να εξηγήσουμε γιατί είναι καλός
ο γάμος μεταξύ ετεροφύλων, έλεος!
Πάνε να μας καταντήσουν τους φυσιολογικούς μειονότητα, τα διάολια!
Απίστευτο! Απίστευτο! Και δεν είδαμε ακόμη τα χειρότερα!

Ανώνυμος είπε...

.....οποιος ζει παραδοσιακα,δεν βγαινει να το διατυμπανιζει γιατι .....ειναι μειονοτητα!....
Αυτοι που διατυμπανιζουν τον γαμο τους,ειναι αυτοι που ειναι τυποι λιγο τρελουτσικοι με κατι κολληματα και εμμονες τι να πουμε! Ουτε σε παλαιοημερολογιτες στη γειτονια μου δεν τοχω συναντησει!
Μου θυμιζουν καποιους στην ενορια μου γεροντικης ηλικιας που περπατουσαν χερακι χερακι και τους χαρηκα δεν ξερεις ποσο! ''Εμεις,ποτε δεν εχουμε ανταλλαξει κουβεντα,απο την πρωτη μερα ετσι θα μας δεις κοπελα μου''...το αποτελεσμα;Ρωτησα τη μητερα μου κ μου ειπε πως παιζουν ξυλο μεταξυ τους.
Τι χαρα! Μαραθηκα!
Απιστευτο!
Το λοιπον εαν θελεις ντε κ καλα να κανεις αγωνα για ζευγαρια ,μην ανακατευεσαι στη ζωη τους!

Β είπε...

στην κοσμάρα σου ζεις Ανώνυμε... ξέρεις τι γίνεται στην Αμερική; τι γίνεται στην Ευρώπη; είναι η εποχή που πρέπει να μιλήσουμε με διάφορους τρόπους και μέσα... ο κόσμος έχει άγνοια... κάτσε εσύ σπιτάκι σου και σώσε το τομάρι σου μόνο...