Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Προκαλεί ανερυθρίαστα ο Γαλλίας Εμμανουήλ για την Μεγάλη Σύνοδο,

..Δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν αναγνωρίζουμε όλες τις άλλες Εκκλησίες, είτε είναι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, είτε οι Εκκλησίες οι οποίες προήλθαν από την Μεταρρύθμιση. Πρέπει να είμαστε λογικοί σε όλα αυτά τα θέματα..

Σε μια εκτενή συνέντευξη που αναδημοσιεύουμε στη συνέχεια, ο Μητροπολίτης Γαλλίας, "ο οποίος έχει αναδειχθεί σήμερα σε έναν εκ των κορυφαίων ιεραρχών του Οικουμενικού Θρόνου, μέλος της Ιεράς Συνόδου, εκ των διοργανωτών της Μεγάλης Συνόδου, και εξ' απορρήτων συνεργάτης του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου", θέτει θέμα "λογικής" όσον αφορά στις εκκλησιολογικές, δογματικές και ακραιφνώς οικουμενιστικές εκτροπές, που ετοιμάζονται για την Αγία και Μεγάλη σύνοδο. Ομολογεί με παρρησία και επιβεβαιώνει τις θεολογικά τεκμηριωμένες ανησυχίες, που εκφράστηκαν στην πρόσφατη ημερίδα. Υπενθυμίζουμε την ιδιόχειρη και ενυπόγραφη θέση του Οικουμενικού Πατριάρχου στον Μητροπολίτη Κυθήρων, το περασμένο καλοκαίρι. Ο Θεός να μας φυλάει..
η συνέχεια εδώ

Αποκαλυπτική η συνέντευξη του Σεβ. Μητροπολίτη Γαλλίας Εμμανουήλ που διαβάσαμε στη “Ρομφαία”. Ο Σεβ. Γαλλίας τυγχάνει -ως γνωστόν- ο αριστερός θεολογικός βραχίονας του οικουμενισμού και είναι ως εκ τούτου σε θέση να γνωρίζει επακριβώς ποια στάση θα τηρήσει το Οικουμενικό Πατριαρχείο στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο. 

 Στη συνέντευξη αυτή ο Σεβ. Γαλλίας είναι σαφής. Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος γίνεται για να δικαιώσει τον Οικουμενισμό και το Οικουμενικό Πατριαρχείο δεν πρόκειται να κάνει με τίποτε πίσω ως προς αυτό το θέμα. Επιμένει ότι η θεσμοθέτηση της βαπτισματικής θεολογίας είναι επιβεβλημένη με την αναγνώριση εκκλησιαστικότητας στους Παπικούς και στους Προτεστάντες τους οποίους -ως μη όφειλε- χαρακτηρίζει “Εκκλησίες”. Προς τούτο επικαλείται δύο επιχειρήματα. Την πραγματικότητα της λογικής και την δήθεν συμφωνία όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών ως προς αυτό το θέμα. Η πραγματικότητα της λογικής στην οποία αναφέρεται ο Σεβ. Γαλλίας δεν έχει κανένα θεολογικό στήριγμα. Ορθοδόξως όποιος είναι εκτός Εκκλησίας είναι αιρετικός ή σχισματικός. Τον όρο “Εκκλησίες” για τον Παπισμό και τις Προτεσταντικές Ομολογίες αποδέχονται ο Παπισμός και η Β΄Βατικάνεια Σύνοδος και αναγνωρίζουν οι Προτεστάντες στο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών -γράφε των αιρέσεων-. Ο όρος αυτός ούτε εκφράζει την πίστη της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ούτε δεσμεύει τις Ορθόδοξες Εκκλησίες.

  Όσο για την υποτιθέμενη συμφωνία των Ορθοδόξων Εκκλησιών στις Προσυνοδικές Διασκέψεις έγινε παγκοίνως γνωστόν ότι με μπαμπεσιά και δόλο επέβαλαν οι Φαναριώτες τις θέσεις τους μη επιτρέποντας σε άλλες Εκκλησίες να επιφέρουν βασικές αλλαγές στο κακόδοξο κείμενο που αφορά τις σχέσεις της Ορθοδοξίας με τους ετερόδοξους. 

Αλίμονον αν πρυτανεύσουν αυτές οι μεθοδεύσεις και αν επιτραπεί ο δόλος των οικουμενιστών να αλλοτριώσει την πίστη της Εκκλησίας. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν ήδη από πολλές Ορθόδοξες Εκκλησίες αντιρρήσεις για τα κακόδοξα κείμενα. 

Αλλά ακόμη και αν ήθελε υποτεθεί ότι οι Οικουμενιστές θα κατορθώσουν να επιβάλουν τις θέσεις τους αυτό θα έχει μόνον ένα αποτέλεσμα. Η Πανορθόδοξη Σύνοδος να συμπεριληφθεί στον κατάλογο των ληστρικών ψευδοσυνόδων που ατίμασαν με τη σύγκλησή τους την Εκκλησιαστική Ιστορία.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: