Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Μεσσηνίας: "ξύλινη η γλώσσα της Εκκλησίας" Δημητριάδος: "Η εποχή δεν επιτρέπει τέτοια πράγματα, ας έλθουν άλλοι καιροί...."


Τα πρωτοπαλλήκαρα του οικουμενισμού, ξεγράφουν τους Πατέρες της Εκκλησίας, πανηγυρίζουν που οδηγούν στην αποτείχιση τμήμα του πιστού λαού και με κάθε τρόπο και σε κάθε τόνο, άγονται και φέρρονται ως πρόδρομοι του οικουμενισμού στην Ορθοδοξία. Οι φρικτές δηλώσεις των Σεβ. Μεσσηνίας και Δημητριάδος αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Πολλή προσοχή, προσευχή και διάκριση απαιτείται αδελφοί μας. "Γόνατα και όπλα" όπως έλεγε ο ηρωϊκός μητροπολίτης Άγιος Φλωρίνης, Αυγουστίνος Καντιώτης. Στώμεν Καλώς! 
η συνέχεια εδώ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Μεσσηνίας της μ@σ@νίας καί ο κάτοικος του χωρίου Μαλακίου χά ,χά μπουμπούκια !

Ανώνυμος είπε...

Αυτός ο ιερέας, ο δεξιός στη φωτογραφία, ο Δημητριάδος αν δεν κάνω λάθος, σωστά;
Ε δεν ξέρω γιατί δεν μου κάθεται αυτό το πρόσωπο σε όσες φωτογραφίες το έχω δει.
Αυτό το συνοφρύωμα των φρυδιών πάντα, αυτή η έκφραση που για κάποιο λόγο πάντα είναι κει σε όλες τις φωτο και δηλώνει σίγουρα όχι φως αλλά να το πω έτσι,σκιά. Περίεργο για έναν ιεράρχη δεν είναι; Έχω δει και γνωρίσει κι άλλους που φαίνονται αλλιώς αλλά μέσα είναι το αντίθετο πάλι. Εδώ όμως είναι ανάποδα.
Συγχωρέστε με ρε παιδιά αλλά αυτόν τον άνθρωπο του θεού δεν τον ξέρω προσωπικά εννοείται αλλά θα ήθελα πολύ να τον γνωρίσω μόνο και μόνο γι αυτό τον λόγο που προανέφερα. Άραγε είναι ιδέα μου ή τελικά όπως λέει και η παροιμία, θέλει η ...να κρυφτεί κλπ κλπ...
Έχει ο θεός θα μου πείτε, δόξα ναχει!
Π

Ανώνυμος είπε...

Ενώ για τόν αριστερό τί έχεις νά πείς ,δέν είναι γλυκούλης ;