Δυστυχώς βλέπουμε να συμβαίνει ένα τραγικό γεγονός που μας εκπλήσσει και μας φέρνει σε απορία. Οι πλείστοι των πατέρων να παρασέρνονται εκ των φαινομένων και να μην βλέπουν αυτό που κρύβεται, δηλαδή η άλωση της Ορθοδοξίας εκ των έσω, διότι ούτε ο πάπας ήλθε να μας καταλάβει, ούτε οι προτεστάντες μας ενόχλησαν, ούτε καμιά άλλη αίρεση μπήκε ανάμεσά μας.
Κι όμως ο Πατριάρχης και τα μέλη του πατριαρχείου συνεχώς επί πολλά έτη πηγαίνουν στους αιρετικούς και ενεργούν πράξεις που απαγορεύουν οι ιεροί κανόνες. Και τώρα στις μέρες μας στη σύνοδο που συνεκάλεσε αναγνώρισε και αποδέχτηκε επίσημα «συνοδικά» τους εχθρούς της πίστεως, τους αιρετικούς, το οποίο με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσει στην ένωση των εκκλησιών-αιρέσεων, δηλαδή στη συγχώνευση της Ορθόδοξης Εκκλησίας με τις αιρέσεις και την υποδούλωση της στο πρωτείο και αλάθητο του πάπα. Από που συμπεραίνονται όλα αυτά;
Πρώτον, θα έπρεπε να λαμβάνουμε όλοι υπόψη μας ότι την σύνοδο την
οργανώνει ο Βαρθολομαίος, που φανερά δηλώνει και υποστηρίζει τον
Οικουμενισμό, δηλαδή την ένωση των Εκκλησιών-αιρέσεων χωρίς την απόρριψη
των αιρετικών αποκλίσεων, αλλά ακόμη και την ταύτιση με τις άλλες
θρησκείες (πανθρησκεία), διότι όλες είναι οδοί σωτηρίας, άρα ο Χριστός
είναι το ίδιο με τον Αλλάχ, τον Βούδα, και όλους τους θεούς όλων των
θρησκευμάτων. Ακόμη έχει υβρίσει τους αγίους Πατέρες ότι έπεσαν θύματα
του αρχεκάκου όφεως, διότι χώρισαν την Εκκλησίαν, δηλαδή τους
Ορθοδόξους από τους αιρετικούς και πιστεύει ότι οι κανόνες της Εκκλησίας
είναι «τείχη του αίσχους» που εμποδίζουν την ένωση και πρέπει να
καταργηθούν.
Δεύτερον, οι συνεργάτες του που σχεδίασαν τα θέματα της Συνόδου, όπως
ο Ζηζιουλας, είναι άνθρωποι με παπικά φρονήματα και λέει ο Χριστός
«μήτι συλλέγουσιν από ακανθών σταφυλήν ή από τριβόλων σύκα;» (Ματθ. 7,16).
Τρίτον, όλοι οι φωτισμένοι πατέρες όπως ο Ιουστίνος Πόποβιτς και ο
Φιλόθεος Ζερβάκος το έλεγαν με σιγουριά ότι αυτή η Σύνοδος θα επιφέρει
πολλά κακά στην Εκκλησία, όπως η κατάργηση των προηγούμενων συνόδων και
πράγματι δεν ελήφθησαν υπόψη καθόλου οι κανόνες των οικουμενικών
συνόδων.
Τέταρτον, η αποχή τεσσάρων τοπικών εκκλησιών που αποτελούν το 70 %
των ορθοδόξων χριστιανών δεν σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά και
δημιουργείται σχίσμα εξαιτίας του Βαρθολομαίου, όπως έκανε ο Μεταξάκης
με το νέο ημερολόγιο.
Πέμπτον, οι οκτώ μητροπολίτες που δεν υπέγραψαν πλανήθηκαν; Διαβάστε
τις δηλώσεις τους για να βγάλετε συμπέρασμα, καθώς επίσης και άλλων
παραδοσιακών θεολόγων, όπως του Τσελεγγίδη, διότι από τα κείμενα της
συνόδου αυτό είναι πολύ δύσκολο, επειδή η οικουμενιστικοί τους σκοποί
είναι καλυμμένοι δηλαδή είναι σαν να πιστεύεις κάτι που σου λέει ο
διάβολος «ο πλανών την οικουμένην» (Αποκαλυψη 20,2) ενώ οφείλεις να
ρωτήσεις πνευματικό οδηγό.
Έκτον, δεν ήταν όλοι μητροπολίτες, αλλά ορισμένοι επιλεγμένοι το
1/80, αλλά και να ήταν δεν ψήφιζαν και να διαφωνούσαν δεν λαμβάνονταν
υπόψη για να μη χαλάσει η ομοφωνία. Αυτό δεν είναι παπισμός, που το
επιβάλλουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία; Πολλοί αντιοικουμενιστές μητροπολίτες
που τους κάλεσαν στη σύνοδο δεν πήγαν διότι είπαν «θα κάνουμε τις
γλάστρες».
Έβδομον,
ως τώρα γνωρίζαμε ότι οι ετερόδοξες ομολογίες είναι αιρέσεις, ενώ τώρα η
σύνοδος αυτή υπέγραψε ότι αποδεχόμαστε τις ετερόδοξες
εκκλησίες και κοινότητες «κοινότητες εννοούν την κάθε βλάσφημη και
διεστραμμένη θρησκευτική ομάδα» ως ιστορικές εκκλησίες. Πουθενά δεν
αναφέρονται ως αιρέσεις. Σε επόμενη σύνοδο είναι σίγουρο ότι θα τεθεί
θέμα ενώσεως αφού είναι ιστορικές εκκλησίες. Γράφουν με στόμφο για την
Ορθοδοξία για να παραπλανήσουν τους λίαν επιεικώς αφελείς, αλλά
αδειάζουν μέσα στα κείμενα και το δηλητήριο της παναίρεσης του
οικουμενισμού (αυτό είναι το σύστημα όλων των σεκτών και των αιρέσεων).
Όδγοον, αναγνωρίζεται ως ωφέλιμο το Π.Σ.Ε. στο οποίο συμμετέχουμε οι
ορθόδοξοι και το οποίο αποτελείται κυρίως από προτεσταντικές κοινότητες
με διάφορα ακατονόμαστα πιστεύω, με κοινή αποδοχή της «θεωρίας των
κλάδων» δηλαδή ότι όλοι κατέχουν την αλήθεια και στο οποίο έχουν ληφθεί
φοβερές αιρετικές αποφάσεις.
Ένατο, αναγνωρίζει τους θεολογικούς διαλόγους για τους οποίους
φωτισμένοι πατέρες έχουν καταγγείλει πολλούς συμβιβασμούς περί πίστεως
και αιρετικά ανοίγματα ενώ δεν έχουν φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα και
εκεί έχουν συμφωνήσει ότι επειδή τα δόγματα μας χωρίζουν θα ενωθούμε και
ας πιστεύει ο καθένας ότι θέλει.
Δέκατον, δεν ασχολήθηκε (όπως έκαναν όλες οι πραγματικά Άγιες
Σύνοδοι), με τα προβλήματα τις εκκλησίας που είναι η αλλαγή του
ημερολογίου, που έφερε φοβερό σχίσμα και η μάστιγα του οικουμενισμού που
αναταράζει την εκκλησία και το ποίμνιο και συνεχώς κερδίζει έδαφος
στους κόλπους της εκκλησίας και των ψευδοποιμένων.
Ενδέκατον, είναι και άλλα πολλά θέματα που αμαυρώνουν το πρόσωπο της
ψευδοσυνόδου, που δεν έχουν τέλος και δεν θα έχει τέλος το ξεπούλημα της
μητέρας ορθοδοξίας από τα τέκνα της που όμως δεν είναι τέκνα της, όπως
γράφει ο ευαγγελιστής Ιωάννης «εξ ημων εξήλθον αλλ’ ουκ ήσαν εξ ημών,
ει γαρ ήσαν εξ ημών μεμενήκεισαν αν μεθ’ ημών, αλλ’ ίνα φανερωθώσιν ότι
ουκ εισί πάντες εξ ημών (1 Ιω. 2,19).
Δωδέκατον, αν προσέξει κανείς τα κείμενα και τα μηνύματα της συνόδου
είναι μπερδεμένα, ασαφή και αντιφατικά (που μας θυμίζουν φυλλάδια
ιεχωβάδων), όπως πχ στη μια παράγραφο γράφει μια είναι η εκκλησία η
ορθόδοξη και στην άλλη λέει ότι και οι άλλες είναι εκκλησίες. Για αυτό
και πολλοί πατέρες με καλή πρόθεση τα δέχονται με αγαθό λογισμό. Αλλά
όμως σε θέματα πίστεως χρειάζεται ακρίβεια, διότι η πίστις είναι το
μεγαλύτερο κεφάλαιο της ύπαρξής μας και οι Πατέρες μας αγωνίστηκαν και
για ένα γιώτα «ι» όπως ομοούσιος- ομοιούσιος και δεν έκαναν κανέναν
συμβιβασμό. Πως λοιπόν σημερινοί πατέρες, πατριάρχες, αρχιεπίσκοποι,
μητροπολίτες, αρχιμανδρίτες, ηγούμενοι, αντιπρόσωποι, προϊστάμενοι,
θεολόγοι και τόσοι πιστοί ακολουθούν τον οικουμενισμό και τους
οικουμενιστές και όλη αυτήν την προσπάθεια μαζοποιήσεως και
πολτοποιήσεως των προσωπικών πιστεύω, των θρησκειών, των λαών και των
αξιών εκτός αν πλέον δεν τους ενδιαφέρει η πίστη, η Εκκλησία, ο Θεός, ο
Νόμος Του και το ποίμνιο, αλλά κοιτούν αξιώματα, οικονομικά οφέλη ή
ακολουθούν από φόβο.
Αλλά εσύ μικρό ποίμνιο του Χριστού ούτε αξιώματα
έχεις, ούτε οικονομικά οφέλη, αλλά έχεις πίστη δυνατή που δοκιμάζεται
στο διωγμό της οικονομικής κρίσεως και έχεις ζήλο και αγάπη για το
Χριστό και δεν θα πτοηθείς από το φόβο και δεν θα υποχωρήσεις στην πίστη
σου, μόνο πρόσεξε από τους λυκοποιμένες με ένδυμα προβάτου, διότι ο
Κύριος είπε: «αλλοτρίω δε ου μη ακολουθήσωσιν, αλλά φεύξονται απ'
αυτού, ότι ουκ οίδασι των αλλοτρίων την φωνήν» (Ιω. 10,5).
Μοναχός Παϊσιος Αγιορείτης
4 σχόλια:
Ζούμε πραγματικά σε εποχή σύγχυσης. Στην προφητευμένη σύγχρονη Βαβέλ, που έχει επεκταθεί σε όλα τα πεδία της ζωής μας. Και επειδή το κέντρο της ύπαρξης του ανθρώπου είναι η αληθινή πίστη ή μη, είναι πολύ κρίσιμη αυτή η σύγχυση που επικρατεί στα εκκλησιαστικά μας πράγματα. Χρειάζεται διαρκής επαγρύπνηση για την ορθοτόμηση της αλήθειας. Η Σύνοδος επικύρωσε την ήδη υπάρχουσα "λογική" και νοοτροπία της μεταπατερικής θεολογίας που είναι γνωστή εδώ και χρόνια.
Εχουν ανοίξει οι πυλες του Αδη: θρασυδειλοι του ιστολογιου "φως φαναριου" τολμούν να μιλούν για καθαίρεση των σεβαστών μας ποιμένων & ιερέων που αγωνίζονται κατα της ψευτοσυνοδου και αφορισμο του καθηγητη Τσελεγγιδη. Να ξυπνησει και να ξεσηκωθει ο πιστος λαος και οι ολοι οι αλλοι ιεράρχες που διαφωνουν με τις μεθοδευσεις των προδοτών της πιστεως μας!
To αξιοπερίεργο είναι ότι κατά του κ.Τσελεγγίδη καταφέρονται και όσοι αποσχίσθηκαν. Τα δύο άκρα εναντίον του σωστού αντι-οικουμενιστικού αγώνα.
Άρθρο του Π.Τελεβάντου
Οι οικουμενιστές έχουν στοχοποιήσει τον π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο γι’ αυτό και επανέρχονται με νέα δημοσιεύματα εναντίον του. Στη φαρέτρα τους δεν έχουν επιχειρήματα παρά μόνον λάσπη και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.
Tο ιστολόγιο “Ιδιωτική οδός” εξαπέλυσε νέα επίθεση εναντίον του παραδοσιακού κληρικού επαναλαμβάνοντας τα ίδια στοιχεία που παρέθεσε και στο παρελθόν. Ότι δήθεν ο π. Αναστάσιος με τους άλλους ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα κινούνται θεσμικά χωρίς να εκπροσωπούν κανένα και ότι δήθεν προσπαθούν να κάνουν σχίσμα σαν απάντηση στις κακόδοξες αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης. Δηλαδή σκέτες συκοφαντίες.
Οι ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα επισκέπτονται με επισκοπικη ευλογία και κατόπιν επισκοπικής προσκλήσεως ομόδοξες αυτοκέφαλες και αυτόνομες Εκκλησίες και συναντώνται με Πατριάρχες, επισκόπους, ηγουμένους και πλήθη λαού όχι για να κάνουν σχίσμα αλλά για τον ακριβώς αντίθετο λόγο: Για να ενεργήσουν εκκλησιαστικά και να αποτρέψουν το σχίσμα.
Την ίδια ώρα οι σχισμαστικοί -και μάλιστα ο σχισματικός κ. Π. Σημάτης- εξαπολύουν παράλληλη επίθεση με τους οικουμενιστές και προσπαθούν από τη δική τους σκοπιά να αποδομήσουν το έργο και την προσωπικότητα των ηγετών του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
Καθόλου παράξενο ότι τα δύο αυτά δαιμονικά άκρα -οικουμενιστές και σχισματικοί- συναντώνται στην προσπάθειά τους να χτυπήσουν την ηγεσία του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
ΟΙ σχισματικοί διαπιστώνουν ότι έχασαν το τραίνο. Οι αντιοικουμενιστές -και δη οι ηγέτες τους- με κανένα τρόπο δεν πρόκειται να τους ακολουθήσουν στην εκτός Εκκλησίας σχισματική πορεία τους. Γι’ αυτό και χτυπούν σαν μανιασμένοι όλους τους ηγέτες του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
Ματαιοπονούν και οι δύο. Ο λαός του Θεού ούτε με τον συγκρητισμό αναπαύεται ούτε με τα σχίσματα. Θα μείνει αυστηρά προσηλωμένος στον αγώνα να ανατραπούν οι αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης αλλα με εκκλησιαστικό τρόπο και όχι με την προσφυγή σε σχίσματα.
Όσο για τις επιθέσεις τους εναντίον του π. Αναστάσιου Γκοτσόπουλου μόνον σε ένα συντελούν: Στο να αυξηθεί ο σεβασμός και η αγάπη των πιστών προς το πρόσωπό του.
Ο διακεκριμένος ορθόδοξος θεολόγος π. Πέτρος Χιρς έδωσε θαυμάσιες θεολογικές απαντήσεις στο ιστολόγιο “Ιδιωτική Οδός” με τις οποίες κονιορτοποίησε τις έωλες θέσεις του.
Δημοσίευση σχολίου