Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Το ποίμνιο Ιωάννου Χρυσοστόμου κι εμείς σήμερα!

 
Ὁμιλία ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου
ἐπανελθόντος ἀπὸ τῆς προτέρας ἐξορίας
  


«Ἐὰν ζήσω, ἐὰν ἀποθάνω, οὐκέτι μοι μέλει. Ἴδετε τοῦ πειρασμοῦ τὰ κατορθώματα. Τί ποιήσω, ἵνα ὑμῖν ἀξίαν ἀποδῷ τῆς ἀγάπης τὴν ἀμοιβήν; Ἀξίαν μὲν οὐ δύναμαι, ἣν δὲ ἔχω, δίδωμι. Ἀγαπῶ ἑτοίμως τὸ αἷμά μου ἐκχέειν ὑπὲρ τῆς ὑμετέρας σωτηρίας. Οὐδεὶς ἔχει τέκνα τοιαῦτα, οὐδεὶς ἀγέλην τοιαύτην, οὐδεὶς ἄρουραν οὕτως εὐθαλῆ. Οὐ χρεία μοι γεωργίας· ἐγὼ καθεύδω, καὶ οἱ στάχυες κομῶσιν. Οὐ χρεία μοι πόνου· ἐγὼ ἡσυχάζω, καὶ τὰ πρόβατα τῶν λύκων περιγίνονται. Τὶ ὑμᾶς καλέσω; Πρόβατα ἢ ποιμένας, ἢ κυβερνήτας, ἢ στρατιώτας καὶ στρατηγούς; Πάντα ὑμῖν ἐπαληθεύω τὰ ῥήματα. Ὅταν ἴδω τὴν εὐταξίαν, πρόβατα καλῶ· ὅταν ἴδω τὴν σοφίαν, κυβερνήτας ὀνομάζω· ὅταν ἴδω τὴν ἀνδρείαν καὶ τὴν εὐτονίαν, στρατιώτας καὶ στρατηγοὺς ὑμᾶς ἅπαντας λέγω. Ὤ πόνος, Ὤ πρόνοια λαοῦ· ἠλάσατε τοὺς λύκους, καὶ οὐκ ἀμεριμνήσετε. Οἱ ναῦται οἱ μεθ’ ὑμῶν καθ’ ὑμῶν γεγόνασιν. Οἵτινες τὸν πόλεμον τῷ πλοίῳ κατεσκεύασαν. Βοᾶτε
ἔξω τὴν κλῆρον, καὶ ἄλλον κλῆρον τῇ Ἐκκλησίᾳ. Τὶς χρεία βοῆς; Ἀπῆλθον, καὶ ἀπηλάθησαν, μηδενὸς διώκοντος ἐφυγαδεύθησαν. Οὐ κατηγορεῖ αὐτῶν ἄνθρωπος, ἀλλὰ τὸ συνειδός. «Εἰ ἐχθρὸς ὠνείδισέ με, ὑπήνεγκα ἄν». Οἱ μεθ’ ἡμῶν καθ’ ἡμῶν γεγόνασιν· οἱ μεθ’ ἡμῶν τὸ πλοῖον κυβερνῶντες, τὸ πλοῖον καταποντίσαι ἠθέλησαν. Ἐθαύμασα ὑμῶν τὴν σύνεσιν. Ταῦτα λέγω, οὐκ εἰς στάσιν ὑμᾶς ἀλείφων. Στάσις γὰρ τὰ ἐκείνων, τὰ δὲ ὑμετέρα ζῆλος. Οὐ γὰρ ἠξιώσατε αὐτοὺς ἀναιρεθῆναι, ἀλλὰ κωλυθῆναι τοῦτο καὶ ὑπὲρ ὑμῶν, καὶ ὑπὲρ τῆς Ἐκκλησίας, ἵνα μὴ πάλιν ὑποβρύχιος γένηται. Ἡ γὰρ ἀνδρεία ὑμῶν οὐκ ἀφῆκε γενέσθαι τὸν χειμῶνα, ἀλλ’ ἡ γνώμη ἐκείνων τὸ κλυδώνιον εἰργάσατο. Ἐγὼ δέ, οὐ τῷ τέλει, ἀλλὰ τῇ γνώμῃ ἐκείνων λογίζομαι. Ἄνθρωπος θυσιαστηρίῳ παρεστηκώς, δήμου τοσούτου ἐγκεχειρισμένος πρόνοιαν, ὀφείλων καταστέλλειν τὰ λυπηρά, ηὔξησας τὸν χειμῶνα, κατὰ σαυτοῦ τὸ ξίφος ἤλασας, τὰ τέκνα τὰ σὰ ἀναλώσας τῇ γνώμῃ, εἰ καὶ μὴ τῇ πείρᾳ. Ἀλλ’ ὁ Θεὸς ἐκώλυσεν. Ὥστε θαυμάζων ὑμᾶς καὶ ἐπαινῶ, ὅτι μετὰ τὸν πόλεμον καὶ τῆς εἰρήνης γενομένης σκοπεῖται, ὅπως ἂν τελεία γένηται εἰρήνη. Δεῖ γὰρ τὸν κυβερνήτην μετὰ τῶν ναυτῶν ὁμόνοιαν ἔχειν· ἐὰν γὰρ διαστασιάζωσι, καταποντίζεται τὸ σκάφος. Ὑμεῖς κατορθώσατε τὴν εἰρήνην μετὰ τὴν τοῦ Θεοῦ χάριν· ὑμᾶς κοινωνοὺς ποιήσομαι τῆς ἀσφαλείας. Χωρὶς ὑμῶν οὐδὲν ἐργάσομαι, εἶτα καὶ τῆς θεοφιλεστάτης Αὐγούστης. Καὶ γὰρ κἀκείνη φροντίζει καὶ μέριμνα καὶ πάμπολλα ποιεῖ, ὥστε τὸ φυτευθὲν μεῖναι βέβαιον, ὥστε τὴν Ἐκκλησίαν ἀκλυδώνιστον μεῖναι. Ἐπῄνεσα οὐν καὶ ὑμῶν τὴν σύνεσιν, καὶ τῶν βασιλέων τὴν πρόνοιαν. Οὐ γὰρ οὕτως αὐτοῖς μέλει περὶ πολέμου, ὡς περὶ Ἐκκλησίας, οὐχ οὕτω περὶ πόλεως, ὡς περὶ Ἐκκλησίας. Παρακαλέσωμεν τὸν Θεόν, ἀξιώσωμεν ἐκείνην, παραμείνωμεν ταῖς εὐχαῖς· καὶ μή, ἐπειδὴ ἐλύθη τὰ δεινά, χαυνότεροι γενώμεθα. Διὰ τοῦτο ἕως τῆς σήμερον εὐχόμεθα λυθῆναι τὰ δεινά. Εὐχαριστήσωμεν τῷ Θεῷ, ὥσπερ τότε ἀνδρεῖοι, οὕτω καὶ σήμερον σπουδαῖοι. Ὑπὲρ δὲ τούτων ἁπάντων εὐχαριστήσωμεν τῷ Θεῷ, ᾧ ἡ δόξα καὶ τὸ κράτος ἅμα τῷ Υἱῷ σὺν τῷ ἀγαθῷ καὶ ζωοποιῷ Πνεύματι νῦν καὶ ἀεί, καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν». 
πηγή 

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aδελφέ Τρελογιάννη η Πατερική Παράδοση άρχισε πάλι τον πόλεμο ενάντια στον Γ.Σωφρόνιο. Βάζει τη λέξη Γέροντας σε εισαγωγικά. Ντροπή του, του Π. Σημάτη!
Οι αποτειχισμένοι είναι εκτός της θείας χάρης. Αυτό αποδεικνύεται από το ότι έχουν πέσει πάνω τους όλες οι πλάνες.
Ο Μάξιμος Βαρβαρής έβγαλε την θεωρία του 2018, ο αποτειχισμένος Κων/νος στο youtube λέει ότι ο αντίχριστος είναι ο Πάπας Ιωάννης Παύλος που "θα αναστηθεί".
Έχουν όλοι τους εμμονές που καταλήγουν σε βλασφημίες, ότι μολύνεται η θεία κοινωνία, ότι τα μυστήρια είναι άκυρα. Όπως και οι παλαιοημερολογίτες που αλληλοαναθεματίζονται και ρίχνουν κατάρες ο ένας στον άλλο.
Ο Τρικαμηνάς αποτειχίστηκε από ΟΛΟΚΛΗΡΗ την εκκλησία και τώρα και από τον αποτειχισμένο Αρτέμιο. Το σχίσμα του σχίσματος!
Όπως οι προτεστάντες με τα χιλιάδες κομμάτια.
Δεν δέχεται να κοινωνήσει όσους κοινωνούν αλλού.
Δηλαδή οι 10.000 Έλληνες ιερείς είναι αιρετικοί; Tα μυστήρια και η θεία Χάρη είναι από ανθρώπους ή από τον Θεό;
Ο Θεός ακόμα μαρτυρεί για την αλήθεια με το Άγιο Φως που συνεχίζει να μας δίνει.
H κατεύθυνση είναι προς την ένωση ΑΛΛΑ δεν φτάσαμε ακόμα!
Ο παμπόνηρος διάβολος όμως φωνάζει "λύκος λύκος" για να μας κάνει χίλια κομμάτια. Βάζει όσους επηρεάζει να κάνουν συμπροσευχές για να σκανδαλίζεται ο κόσμος και να φεύγει.
Ο Κύριος είπε "ουαί σε όσους προκαλούν σκάνδαλα" ΑΛΛΑ είπε και σ΄εμάς να προσέξουμε να μην σκανδαλιστούμε!
Όταν δούμε το βδέλυγμα "εστως εν τόπω αγίω" ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ να φύγουμε.
Ας γίνει διακοπή μνημοσύνου από όσους τους ελέγχει η συνείδησή τους όπως ο π. Σάββας αλλά όχι με τον τρόπο των αποτειχισμένων που κατάντησαν σχισματικοί, αλλά όπως είπε ο π. Ε.Θεοδωρόπουλος (μόνο από τον αιρετικό και όχι με τη λογική των συγκοινωνούντων δοχείων που καταλήγει σε γενική απόρριψη).
Όταν ο Άγιος Παίσιος έκοψε το μνημόσυνο, είχε κοινωνία με όλη την υπόλοιπη εκκλησία, και δεν διανοήθηκε ποτέ να πει ότι το Σώμα και Αίμα του Κυρίου είναι μολυσμένο.
O κ. Τσελεγγίδης απέσυρε την υπογραφή του για να προλάβει τις μεμονωμένες αποτειχίσεις από ΟΛΗ την εκκλησία που ισοδυναμεί με ΑΥΤΟΑΦΟΡΙΣΜΟ.


Μην δημοσιεύσεις αυτό το σχόλιο αδερφέ γιατί θα αρχίσει κανένα μπούλινγκ ο Οδυσσέας, ο οποίος όπως ξέρεις δεν έχει όρια. Ευχαριστώ.
Μ.Π.

Ανώνυμος είπε...

Τρελογιάννη ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΣ;; Λυπάμαι!

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗ ΣΒΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 12.11!

Ανώνυμος είπε...

Τρελογιάννη αν ήθελες να φύγω από το ιστολόγιό σου, θα μπορούσες να το πεις ή να μη μου δημοσιεύεις τα σχόλια.
ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;;
Eίδα τον τίτλο της Π.Π. και αυθόρμητα έγραψα όσα είχαν μαζευτεί μέσα μου.
Σου είπα ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ.
ΔΕΝ θέλω να κατακρίνω ΔΗΜΟΣΙΑ κανένα μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση!
Λυπάμαι πολύ γιατί πίστευα ότι υπάρχει εμπιστοσύνη ανάμεσα σε Χριστιανούς!

ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΩ ΠΟΤΕ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.
ΟΥΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΧΡΣΤΙΑΝΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ!

ΣΤΟΝ ΛΕΓΟΜΕΝΟ "ΚΟΣΜΟ" ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!

ΛΥΠΑΜΑΙ!!

Μαρία Π. είπε...

Σε παρακαλώ πολύ (αν θέλεις) σβήσε τα ΟΛΑ. ΚΑΙ αυτό που γράφω τώρα.
Να μην μείνει τίποτα στην ανάρτηση.
Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Η «Π.Π.» δεν έχει κάνει ως τώρα κανένα τέτοιο πόλεμο.
Το πρώτο κείμενο που έχει τη λέξη «Γέροντας» εντός εισαγωγικών, το έχουμε πάρει από άλλο ιστολόγιο, στο τέλος δε υπάρχει και η «Πηγή». Απλώς επισημαίνουμε με την ανάρτηση το πρόβλημα που εντοπίζεται στο μικτό μοναστήρι.
Αντίθετα πόλεμος γίνεται από τον Μ.Π. που βρήκε αφορμή να επαναλάβει αναμασημένες και αναπόδεικτες κατηγορίες και να μας κατηγορήσει ως σχισματικούς. Να παραπληροφορεί αποδίδοντας στον π. Ευθύμιο την χρησιμοποίηση της θέσεως του αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου, πως η παρά των αιρετικών κοινωνία αποτελεί μόλυσμα.
Και για μεν τις θεωρίες των άλλων δεν έχουμε καμιά ευθύνη, ειδικά δε για τις αιρετικές θεωρίες και γελοίες …δικαιολογίες των κακοδοξιών του Μάξιμου Βαρβαρή.
Η αποτείχιση γίνεται από εκείνους που αποδέχονται τον Οικουμενισμό κι όχι από την Εκκλησία. Ο μοναχός Μάξιμος (ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής) αποτειχίστηκε από ΟΛΑ τα Πατριαρχεία που δεχόντουσαν τον Μονοθελητισμό και φυσικά δεν δεχόταν να κοινωνήσει πουθενά. Όταν δε ρωτήθηκε, αν μόνο αυτός είναι η Εκκλησία, και τι είναι οι άλλοι, είπε ότι δεν κρίνει κανένα, παρά εφαρμόζει το θέλημα του Θεού. Με τον Σεβασμιώτατο Ράσκας Αρτέμιο διακόψαμε την επικοινωνία, διότι προέβη σε χειροτονίες, παρά τους Ι. Κανόνες, επαναλαμβάνοντας ό,τι έκαναν οι του Παλαιού.
Περί των «συγκοινωνούντων δοχείων», της μη κοινωνίας δηλ. όσων κοινωνούν με αιρετικούς, την βρίσκουμε στην ζωή και τη διδασκαλία όλων των μεγάλων Πατέρων, όπως έχει αποδείξει ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, ο οποίος έχει κατασυκοφαντηθεί, και χωρίς κανείς από όσους τον συκοφαντούν να έχει διαβάσει ή απορρίψει (με πατερικά κείμενα) την πατερική διδασκαλία που περιέχουν τα έργα του, μιλά, αποφαίνεται και συκοφαντεί.
Π. Σημάτης

Μαρία Π. είπε...

Κ. Σημάτη καταρχήν δεν απέδωσα σ΄εσάς τον προηγούμενο πόλεμο είπα μόνο ότι αρχίσατε εκ νέου τον πόλεμο ενάντια στον Γέροντα.
Θυμάμαι πολύ καλά ότι τότε είχατε παραμείνει ουδέτερος, και ότι είχατε αναρτήσει δήλωση διαφωνίας με όλα αυτά, για την οποία επώνυμα σας είχα συγχαρεί. Μπορώ να βρω και τη συγκεκριμένη ανάρτηση.
Θυμάμαι μάλιστα ότι είχατε αναρτήσει στο ιστολόγιό σας μετά το τέλος όλου αυτού του διασυρμού και ένα κείμενο του Γ.Σ. και είχα χαρεί πολύ.
Δεν σας κατηγόρησα ποτέ γιατί εκτιμούσα την μετριοπάθειά σας σε σχέση με άλλους και αντιλαμβανόμουνα τον σκανδαλισμό από τον οικουμενισμό. Μάλιστα κάποιες φορές κατηγορήθηκα και ως παλαιοημερολογίτισα επειδή έγραφα πολύ για τα ακατανόμαστα που έχουν συμβεί τα τελευταία 100 χρόνια.

Σήμερα λυπήθηκα που είδα την λέξη Γέροντας σε εισαγωγικά. Ήταν τόσα πολλά αυτά που είχαν γίνει που δεν άντεχα να ξαναδώ τον ίδιο διασυρμό.

Από κει και πέρα ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ είναι σκέψεις μου οι οποίες ΚΑΚΩΣ δημοσιοποιήθηκαν, τις οποίες ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΕΧΩ.
Δεν βγήκα όμως ΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ να κατηγορήσω κανένα ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ, ούτε επώνυμα ούτε ΑΝΩΝΥΜΑ.

Όπως βλέπετε ΣΕΒΟΜΑΙ και ΠΡΟΣΕΧΩ πολύ τι θα πω και πως θα το πώ. Δεν διανοήθηκα ΠΟΤΕ να κατηγορήσω κανέναν ΔΗΜΟΣΙΑ γιατί σέβομαι και συμπονώ το ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ που υπάρχει.

Για τον π.Ε.Τρικαμηνά όπως ξέρετε είπα ότι δεν έχω λόγο να μην πιστεύω στις καλές του προθέσεις ΑΛΛΑ έχει κάνει "χωριστό θυσιαστήριο"(μπορώ να βρω και την ανάρτηση που το είπα επώνυμα).

ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ θέλω να κρίνω πολύ, για διάφορους λόγους, (εκτός από το μπούλινγκ το οποίο το γνωρίζετε) ο βασικότερος των οποίων είναι η τροπή που έχουν πάρει τα γεγονότα.
Έχω πει και άλλη φορά ότι δεν γνωρίζω καλά τα εκκλησιαστικά πράγματα και φοβάμαι να μην κάνω κακό αντί για καλό.
Εδώ όπως ήταν φυσικό μίλησα χαλαρά, είπα τις σκέψεις μου αυθόρμητα και ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ. Δεν ξέρω γιατί ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. Θα ήθελα μια απάντηση.

Αφού ήρθαν όμως έτσι τα πράγματα, δεν πειράζει, αυτή είναι η γνώμη μου, ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ λόγω των εσχάτων ημερών στις οποίες ζούμε.

συνεχίζεται

Μαρία Π. είπε...

Δυστυχώς κ. Σημάτη η ερμηνεία "κατά γράμμα" υπάρχει σε όλο τον προτεσταντικό χώρο. Και το αποτέλεσμα είναι οικτρό! Ο ένας έχει ημέρα λατρείας το Σάββατο, ο άλλος την Κυριακή, άλλος έχει άζυμα άλλος όχι κτλ..
Στην Ορθοδοξία αυτή τη στιγμή όλοι υποτίθεται ότι προχωρούν με βάση τους Ιερούς Κανόνες, ΑΛΛΑ καθένας με δική του ερμηνεία.
Δείτε σας παρακαλώ ένα παλαιοημερολογίτικο ένα αποτειχισμένο και ένα "οικουμενιστικό" ιστολόγιο.
Όλοι ακολουθούν ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ κάποιους Ι.Κ. Με βάση την κάθε υποκειμενική ερμηνεία, διαφωνούν και αλληλοαναθεματίζονται οι παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών, ή αποτειχίζονται άλλοι.Ακόμα και οι οικουμενιστές ισχυρίζονται ότι ακολουθούν κάποιους Ι.Κ. και ότι αν διακοπεί το μνημόσυνο τα μυστήρια είναι άκυρα κτλ..

Εμείς δεν έχουμε άλλη επιλογή μέσα σε όλο αυτό το ΧΑΟΣ των τελευταίων 100 χρόνων παρά να ακολουθήσουμε το παράδειγμα των Αγίων μας.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι τα πράγματα αγριεύουν ΑΛΛΑ και εσείς κ. Σημάτη που ωθείτε (με συγχωρείτε που θα το πω) με αδιακρισία δηλ. χωρίς να λαμβάνετε υπ΄όψιν τις ιδιαίτερες συνθήκες ζωής και πνευματικού επιπέδου του κάθε ανθρώπου..ωθειτε λοιπόν όλους να αποτειχιστούν, έχετε σκεφτεί το μετά; Θα φεύγουμε δεξιά και αριστερά χωρίς καθοδήγηση και ο ένας θα πηγαίνει εδώ και ο άλλος εκεί; Ήδη πολλοί πηγαίνουν στους ΓΟΧ.

Ωθείστε καλύτερα τα εκκλησιαστικά πρόσωπα να κόψουν το μνημόσυνο του Πατριάρχη και μην βάζετε σας παρακαλώ ιδέες μολυσμού στον τελευταίο πιστό που παλεύει με θεούς και δαίμονες για να διατηρήσει την πνευματική του ζωή.
Προσπαθούμε να συμμετέχουμε στην εκκλησία και στα μυστήρια γιατί η αποκοπή για πολύ καιρό είναι πνευματικός θάνατος ΜΈΣΑ ΣΤΟ ΆΘΕΟ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ ΠΟΥ ΖΟΎΜΕ.. Ο Θεός δίνει την Θεία Χαρη Του, την ζούμε.. ένα διάστημα που είχα παγώσει με όσα έβλεπα και είχα κόψει, υπήρξαν Σημεία από τον Κύριο τόσο φανερά ειδικά για το θέμα της Θείας Κοινωνίας.

Αυτή η μεταβατική περίοδος μέχρι την ολοκλήρωση της αποστασίας μπορεί να κρατήσει πολύ ακόμα. Δεν μπορείτε λοιπόν να πιέζετε τον απλό κόσμο να φύγει από την ενορία του. Πιέστε αυτούς που είναι μέσα στα εκκλησιαστικά πράγματα να κάνουν κάτι συντεταγμένα.

Να μην κουράζω άλλο, θέλω μόνο να επαναλάβω ότι το πρώτο σχόλιο δεν ήταν μια δημόσια τοποθέτηση (Θα την είχατε ξαναδιαβάσει έστω και ανώνυμα ) που ήθελα να ακουστεί, γι΄αυτό είπα ότι δεν θέλω να ασχοληθεί κανείς μαζί μου. . Ήταν οι σκέψεις μου και η πικρία για τον Γ.Σ., προς τον Τρελογιάννη, τις οποίες κακώς δημοσιοποίησε και περιμένω μετά από τόσο καιρό που τα λέμε εδώ, να μου πει κάτι πάνω σε αυτό.

Σας χαιρετώ.
Μαρία Π.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

προς maria.p

Καλή μας όταν θέλουμε να μοιραστούμε σκέψεις μας που δεν θέλουμε να δημοσιοποιηθούν πολύ απλά στέλνουμε ένα μαιλ
trelogiannis@yahoo.gr… ΌΧΙ ΔΗΜΟΣΙΈΥΣΗ ΕΔΩ!

Μαρία Π. είπε...

Eντάξει αγαπητέ Τρελογιάννη, με συγχωρείς για την αναστάτωση, αλλά δεν το περίμενα. Δεν πειράζει, δόθηκε ευκαιρία να ειπωθούν κάποια πράγματα.Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Η Ευλογία και η Φώτιση του Θεού σε όλους μας..

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως δεν αξίζει τον κόπο να ανταπαντήσω. Θα σχολιάσω μόνο 2 φράσεις.
1. Γράφετε: "Η ερμηνεία "κατά γράμμα" υπάρχει σε όλο τον προτεσταντικό χώρο".
Γι' αυτόν ακριβώς τὸ λόγο, όσα γράφουμε προσπαθούμε να εκφράζουν και το γράμμα και το πνεύμα της αγιοπατερικής μας Ορθοδόξου Παραδόσεως.
2. Για την κατηγορία: "Ωθείτε όλους να αποτειχιστούν με αδιακρισία δηλ. χωρίς να λαμβάνετε υπ΄όψιν τις ιδιαίτερες συνθήκες ζωής και πνευματικού επιπέδου του κάθε ανθρώπου... Πιέστε αυτούς που είναι μέσα στα εκκλησιαστικά πράγματα".
Εμείς παρουσιάζουμε την διδασκαλία των Αγίων, και το 99% των αναρτήσεών μας αναφέρεται κυρίως στους Πατριάρχες και Επισκόπους, ούτε καν στους ιερείς, αλλά δεν κρύβουμε και την όποια ευθύνη των λαϊκών, ακριβώς επειδή λαμβάνουμε υπ' όψιν τους λόγους που σημειώνετε.
Νάστε καλά. Είθε ο Θεός να μας δίνει (και να αποδεχόμαστε) μετάνοια και φώτιση.
Π.Σ.

amethystos είπε...

Η μερίδα αυτών των ανθρώπων συνεχίζει να μας ταράζη διότι δεν έχουμε κατανοήσει ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι αγιομάχοι εκ φύσεως (και κατ' ουσίαν), διότι είναι οργανωσιακοί. Οι οργανωσιακοί, με την ρομφαία ορισμένων κανόνων, οι οποίοι ανταποκρίνονται στην ηθική του Καντ, του καθαρού ανθρώπου,έχουν καταλάβει τους δώδεκα θρόνους της Αποκαλύψεως και κρίνουν τους πάντες και τα πάντα όπως θα κριθούν από τον Κύριο στην Δευτέρα Παρουσία. Γι' αυτόν τον λόγο είναι αγιομάχοι, δηλ. κρίνουν ακόμη και τους ανθρώπους τους οποίους έκρινε και συγχώρεσε ο ίδιος ο Κύριος, τους αγίους. Είναι απλώς αντί-χριστοι, δηλ. ζουν και ενεργούν αντί του Χριστού.

Ανώνυμος είπε...

Τι κρίμα, όταν κάποιοι κάνουν ό,τι κατηγορούν! Κρίνουν τους πάντες και τα πάντα σαν Πάπες και ομιλούν ορθολογικά, αριστοκρατικά και ακαταλαβίστικα, πάντα δε με τη δική τους λογική κι όχι των Αγίων Πατέρων, και σαν σύγχρονοι αγιομάχοι, κάποιους από τους Αγίους αποκαλούν θλιβερούς, όπως τον άγιο Θεόδωρο τον Στουδιτη!
Π.Σ.

amethystos είπε...

Γιά τόν Θεόδωρο Στουδίτη δές τόν Αγιο Νεκτάριο.