Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

.
Φέτος τα Χριστούγεννα που φθάνουν
Χριστέ μου,
άδειασε την καρδιά μου
από ιδέες, εικόνες,
χρώματα, σχήματα.
Για να νιώσω κάτι
από εκείνον
τον καθαρό ουρανό
της Γέννησής Σου
στον οποίο έλαμψε
το Άστρο Σου.

Να ‘μαι άδειος
από νοήματα και σκέψεις,
για να αισθανθώ
της θείας αγάπης
τις επισκέψεις.

Δεν θέλω να πιέσω
τον εαυτό μου,
μα να τον αφήσω
μπροστά σου
κενό.
Λευκό, διαθέσιμο, δεκτικό.
Ώστε να μου δώσεις Εσύ,
αν θέλεις,
ό, τι θέλεις,
όσο θέλεις.

Βασικά,
να νιώσω την Παρουσία Σου.
Την άγια Πνοή σου,
που θα διώξει τα σύννεφα
της μελαγχολίας.

Το απλό βλέμμα Σου,
που θα καθαρίσει
τους λογισμούς μου
εναντίον Σου.
Οι πόλεμοι,
οι καταστροφές,
οι κακίες,
η τρομοκρατία
με κάνουν να κλονίζομαι.

Το ιαματικό χαμόγελό σου,
θέλω να μου πάρει
κάθε θλίψη.
Το άγγιγμα των παιδικών Σου
δακτύλων,
να με οπλίζει ελπίδα
και να μου δίνει τη δίψα
της αναζήτησής Σου.

Χριστέ μου,
σε περιμένω  
και φέτος!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: