Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Τρέχουν σαν άλογα τα χρόνια φτερωτά κι εγώ κρατιέμαι από την αναπνοή σου




ΒΑΘΙΕΣ ΑΝΑΠΝΟΕΣ

Βαθιές αναπνοές
σαν κτύποι στο κελί μου
τα λόγια σου καλή μου
σ'αυτό το βουητό.

Βαθιές αναπνοές
ανάσες της ερήμου
μικρό λευκό κερί μου
τη φλόγα σου κοιτώ.

Κλείνω τα βλέφαρα τα μάτια ανοιχτά
παίρνω βαθιές αναπνοές απ' τη ζωή σου
τρέχουν σαν άλογα τα χρόνια φτερωτά
κι εγώ κρατιέμαι από την αναπνοή σου...

Βαθιές αναπνοές
αγγελοβάλσαμό μου
σ'αυτόν τον καλπασμό μου
κρυμμένη προσευχή.

Βαθιές αναπνοές
όλα τα σ'αγαπώ σου
πάνω στο πρόσωπό σου
σαν φώτα στη βροχή.

Κλείνω τα βλέφαρα τα μάτια ανοιχτά
παίρνω βαθιές αναπνοές απ'τη ζωή σου
τρέχουν σαν άλογα τα χρόνια φτερωτά
κι εγώ κρατιέμαι από την αναπνοή σου...

 Στίχοι : Ηλίας Κατσούλης
Μουσική : Παντελής Θαλασσινός
Ερμηνεία : Παντελής Θαλασσινός.
Κάποιες από τις φωτογραφίες ανήκουν στον φωτογράφο Γιώργο Τσούμπα

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τί τραγούδι να σού πώ που να σέ ξέρει ;

φ.χ.