Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

έμαα αδελφέ μου!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολυ σημαντικη στιγμη στην πορεια σου τρελογιαννη
Να σαι καλα που ειδαμε πρωι πρωι παπα μαςκαρα να μουτζωνει
Αθλος
Διδακτικοτατο

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Υπερβαλλόντως διδακτικό ,καθημερινό ,αψεγάδιαστο ,αληθινό, για κάποιους «δυσκολοχώνευτο..» πιες μια ρακή απόλυτα χωνευτικό! Με τις υγείες σου

Ανώνυμος είπε...

12.45

Πάρε δέκα από εμένα !

Και τί είναι βρέ τό μούντζωμα ; Μπορείς νά μάς πείς ποιό τό έγκλημα ;

Ανώνυμος είπε...

για όσους δεν γνωρίζουν το φασκέλωμα ή αλλιώς μούτζωμα, δεν είναι καθόλου επιτρεπτό.
δίνει με την κίνηση του χεριού το λεκτικό "αι στον δι.."
οι παλαιότεροι εξομολογούνταν αυτήν την πράξη ως αμαρτία
κάτι ήξεραν
ψάξτε στο ίντερνετ να δείτε υπάρχει σχετικό άρθρο για την μουτζά

Ανώνυμος είπε...

Οι Ελληνες συνηθίζουν νά εκφράζονται μέ χειρονομίες ανιούσες, κατιούσες κ.τ.λ. Μία αλλοδαπή πήγε στον γείτονα νά ζητήσει τό γουδί και μή ξέροντας την λέξη τό περιέγραφε Τό φαντάζεστε τί έγινε ! Τό μούντζωμα είναι μία κίνηση έντονης απαξίωσης , γιατί νά σημαίνει κάτι Η ίδια η απαξίωση είναι κακή , όταν δεν πρέπει νά γίνεται Επίσης αντιβαίνει στούς κανόνες ευγενείας Όσο κακό είναι νά λέει μία μάνα το παιδί της βλάκα , άλλο τόσο είναι και νά τό μουντζώνει Δεν νομίζω οτι χρειάζεται περισσότερη δαιμονοποίηση του θέματος Μέ όλους αυτούς τους κανόνες καλής συμπεριφοράς δεν μπορεί κανεις πιά νά εκφραστεί Μήν κάνεις ετούτο , μήν πείς το άλλο ....

Ανώνυμος είπε...

Κάποια  πράγματα που έχουν νά κάνουν απλά μέ τον ηθικισμό  , μέ το  savoir vivre , μέ την σοβαροφάνεια ,  μέ τους τρόπους καλής ή κακής συμπεριφοράς,   που αντανακλούν την  αγωγή , την καταγωγή , την παιδεία  , την καλλιέργεια  , όλα αυτά από μία καθαρά ανθρώπινη  πλευρά  , πολλές φορές  περιβάλλονται τον μανδύα  της  πνευματικότητος  και ταυτίζονται μέ αυτήν  Εννοείται οτι ο χριστιανός είναι ευγενής και καλλιεργημένος  Αυτή όμως η καλλιέργεια  είναι κάτι τό ουσιαστικότερο  από την  επίφαση των τρόπων και των λόγων   Επειδή όμως κάποιοι άνθρωποι δεν αντιλαμβάνονται τά μεγέθη  των πνευματικών αξιών και την ιεράρχησή τους , μένουν στην επιφάνεια των πραγμάτων . Θυμάμαι  την αμηχανία  της κατηχητικού μου , όταν ήμουν  13ών ,  14ων ετών , νά μου εξηγήσει τί σημαίνει  η περιτομή  που είχα διαβάσει στό Ευαγγέλιο Τό' φερνε  από δώ  ,  τό' φερνε  απο κεί  στό τέλος δεν κατάλαβα τί σήμαινε η περιτομή  Ας τό έλεγε  " τσουτσούνι "  άς τό έλεγε κάπως , λές και όλοι δεν είχαμε δεί τό τσουτσούνι του αδελφού μας  και τό αντίστοιχο , λές και δεν θα χρειαστεί μέσα στην ζωή κανείς να νοσηλεύσει  τα οικεία του πρόσωπα  ή να βρεθεί σε κάποιο νοσοκομείο !  Ήμαρτον !  Πώς μπορεί δηλαδή κανείς νά είναι άγιος ,  άν τρώει την γαρίδα μέ τά χέρια και όχι  μέ μαχαίρι και πηρούνι !  Ειλικρινά  δεν κατάλαβα ,  όσο άγιος και νά είσαι,  πώς μπορείς νά φας την γαρίδα μέ μαχαίρι  και πηρούνι  , ή  περισσότερο τον αστακό !  Τό νά μήν φάς ποτέ στη ζωή σου  αστακό  ούτε μέ τα χέρια  ούτε μέ μαχαίρι -- ξίκι νά γίνει τέτοιο φαί -- τό καταλαβαίνω , αλλά  νά τά φας μέ μαχαίρι και πηρούνι  μόνο από θαύμα !   Μάλλον εκεί έγκειται η αγιότης  !  Ο άγιος άνθρωπος θα κάνει τον αστακό νά μοιάζει μέ   σούπα  βελουτέ !  Επίσης τό κοτόπουλο νά μοιάζει μέ κρεμμύδι εδώδιμο και για την Μεγάλη Παρασκευή !  Υπό αυτή την έννοια είναι θέμα αγιότητος !  Και είναι ένα γεγονός , την πλέον απάνθρωπη και αντιχριστιανική συμπεριφορά  την βαφτίζουμε  χριστιανική !  Ώ! της παρανόησης ! Για νά μήν αναγκάζονται  λοιπόν οι συνδαιτημόνες νά φτύνουν κόκκαλα  ή  μέ έναν λάθος χειρισμό του μαχαιριού  νά φύγει τό κόκκαλο πρός άγνωστη κατεύθυνση  , ακόμα και στόν προκλητικό  στηθόδεσμο  της απέναντι κυρίας , καλό είναι σε επίσημα γεύματα νά αποφεύγονται  οι αστακοί , οι γαρίδες , τά παιδάκια  , τά ψάρια ακαθάριστα κ.τ.λ. !



Η ταύτιση λοιπόν  του ηθικισμού  , της ανθρώπινης  καλλιέργειας μέ την πνευματικότητα έχει δημιουργήσει  διάφορες παρανοήσεις  Είναι φυσικό  ένας χωριάτης νά είναι πιό  brutal από έναν  ξεπλυμένο  αριστοκράτη  Αυτό όμως δεν έχει νά κάνει μέ την ουσιαστική ευγένεια  , μέ την χριστιανική αρετή  ή δεν αποτελεί αξιολογικά και τήν μεγαλύτερη αμαρτία  !  Υπο αυτή την έννοια δεν καταλαβαίνω το κολάσιμο  μιάς χειρονομίας  ή την χρήση μιάς λεξούλας που αρχίζει από  " μ " και τελειώνει σε  " - κας " την στιγμή που την έλεγε  ο Όμηρος , ο Θουκυδίδης , τά εκκλησιαστικά κείμενα και την λένε σήμερα όλοι οι Ελληνες μέ την έννοια  της πρωταρχικής της σημασίας  δηλαδή του " βλάκας "  Δεν προτρέπω την χρήση της εφ' όσον έχει μεσολαβήσει μία παράχρηση , όμως δεν καταλαβαίνω και τό κολάσιμον !Λ.Ε.